ברוכים הבאים לדה קרינה 

אני מזמינה אתכם לחוויית פרמיום עולמית, עם שוקולדים המיוצרים עבורכם בהמון אהבה ממתכונים אירופאים קלאסיים, שירשתי מסבא, והועשרו בלהט הדרום אמריקאי של אבא, עד שהגיעו איתי לכאן, לבוטיק השוקולד שלנו בגולן, ומיוצרים כחול לבן ביד אמן.
מצוידת במעל 100 שנות מוניטין ובשלושה תארים (בכימיה ובתזונה), אני משלבת את שיטות העבודה המסורתיות שעברו במשפחתי מדור לדור, עם מחקר ופיתוחים חדשניים המאפשרים לי להציע לכם שוקולד שיש בו מקסימום הנאה, מקסימום רכיבים טבעיים ומינימום תהליכים וחומרים מתועשים. כך אני ממשיכה את ההבטחה שעוברת אצלנו במשפחה, ששוקולד פרמיום יכול להיות מדהים אפילו יותר, אם שומרים על הטעמים הטבעיים של חומרי הגלם המצוינים ולא שוכחים להוסיף לו שני מרכיבים מנצחים... יצירתיות ואהבה – לשוקולד, ולשמחה המתוקה שהוא מביא.

תטעמו, תבינו.

קרינה 

מרכז המבקרים

במרכז המבקרים סיורים מודרכים ליחידים ולקבוצות, סדנאות שוקולד לילדים, סדנאות שוקולד למבוגרים, סדנאות VIP, סדנאות לארגונים וחברות, סדנאות גיבוש, סדנאות ימי הולדת וסדנאות למנהלים. 

למרכז המבקרים

חנות השוקולד

בחנות ניתן להזמין את מגוון השוקולדים שלנו במשלוח עד הבית… שוקולד לנשנוש, פרלינים לאירועים מיוחדים, לרגל חג שמתקרב או רק כי בא לכם משהו מתוק. 

לחנות השוקולד